lördag 20 augusti 2011

Nu är det nära!




I sommar har min trotjänare hushållsassistenten, inköpt på Coop för 10-år sedan, tackat för sig och gått i pension. Vi har haft en långvarig och lycklig relation - men nu orkar "han" inte längre.

Så nu ska jag investera i Drömmen. Jag vet att Kitchen Aid kan uppfattas som en vackrare variant, men med åldern kommer också visheten. Och när det gäller prestanda och kraft så är denna överlägsen.

Jag är supermotiverad att avstå annat lyx bara för att kunna komplettera med det "Stora Paketet", tyvärr ett begränsat färgval.

Inom kort ska vi ingå partnerskap. Vad jag längtar!





1 kommentar:

  1. Jag köpte en assistent 1977(!). Den går än. Naturligtvis är den orange så den står inte framme annat än när den används. Det enda som är gjort åt den är att elsladden är bytt en gång. De är superbra.
    /Karin J

    SvaraRadera