torsdag 22 september 2011

Nu är hon snart 10 år och man inser hur fort tiden går

I morgon fyller vår "lilla" tjej 10 år. Vi inbillade oss när vi skaffade en "sladdis" att hon skulle vara liten livet ut. Men hon är stor nu. Framför allt när jag inser att jag inte äger mitt eget smink längre, att vi ska gå och handla kläder på affärer hon är alldeles för liten för att handla på, att hon inte vill att vi ska vara hemma på hennes pyjamasparty.

Vid några tillfällen har min egen mamma sagt. "-Tänk om du bara kunde vara liten igen i 1 dag så jag fick vara med om det igen".
Ja ja ja har jag svarat och tyckt att hon var löjlig.

Nu förstår jag precis vad hon menar.
Att få ha min 22-åring, 16-åring och nu strax 10-åringen som bäbis för bara en dag. Det vore helt underbart. Njöt vi allt vi kunde då? Ja kanske.

Älskar er alla barn och god natt 9-åringen. I morgon blir du riktigt stor.

Nu!
Nyss?...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar