tisdag 7 juni 2011

Vissa företag är ju coola



Som allergiker måste jag alltid läsa på alla produkter jag handlar för att förvissa mig om att jag inte stryker med.
Det finns några dåliga saker med det. Man får plötsligt reda på en massa skit som finns i maten som står bland ingredienser.

Sen finns det gånger man blir så himla glad över företag som tar sitt ansvar - på riktigt. Det står att läsa:
"Garanti på riktigt - Inte nöjd? Vi ger dig kompensation och går till botten med varför du blev besviken. Spara förpackningen och hör av dig!  Tyck om Garanti. Vad du än har på hjärtat, lovar vi att lyssna."

Detta skulle dom ju skriva stort på hela burken - vilken tur att jag var allergiker :-)

Kan dessutom tillägga att burken innehöll soltorkade tomater som var alldeles ljuvliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar