måndag 4 juli 2011

Itunes hjärta spotify = I hate

I slutet av maj frågade tydligen Spotify mig en fråga där jag bara klickade för att gå förbi. TJONG!! Så hade alla mina spellistor försvunnit ut i cyberspace. Alla mina spinpass var borta!! Nu har jag suttit och plockat ihop 7 terminers pass men tyvärr finns inte mina egna remixer. Jag vet att ni inte förstår vilket arbete detta inneburit mer än att jag tappade lusten att leda pass, vilket jag inte gjort på ett antal veckor.

Nu börjar ledarlusten komma tillbaka och på måndag gör jag entré på Friskis igen. Och jag vet, Anna-Kari och Leif, att ni skällt på mig i alla år att jag inte gör back-upper. Men återigen har lättjan gått före visheten.

Det positiva är att man får ta ett (eller ett par) glas rosé under tiden man jobbar med musiken.

Hörrni - visst är det tråkigt sommarväder?

1 kommentar:

  1. Ojoj vilket jobb Elke. Hoppas du hittar allt och att ledarlusten infinner sej med råge!!

    SvaraRadera