tisdag 4 maj 2010

Ibland är man inte riktigt på topp


Ja jag beklagar mig lite att jag är trött. I går var jag ju så trött så jag såg dubbelt. I morse var jag på "åldersrelaterad" hälsokontroll. Alla värden var helt på topp topp och topp. Så efter det blev jag mycket piggare och såg fram emot mitt spinningpass. Men vad händer? Jag går helt slut. Ett tag tänkte jag springa in på toa och ja...Jag vet att vissa pass är neråttjack och det går över. MEn ingen skön känsla är det. Skyndade hem och vräkte i mig fläskkotletter och potatis. Varm dusch. Ska nu plugga men helt utmattad. Jag vill bli pigg pigg och pigg. Tips??

5 kommentarer:

  1. YOGA!
    Elke, mixa nu dina tempopass med lite mental nedvarvning o smidighet! Basta!

    SvaraRadera
  2. Det verkar som att många är väldigt vårtrötta (eller vad det nu är) just nu. Har du provat att ligga på spikmatta en stund varje dag? Avslappnande och man kan få en liten ny kick av det. Själv käkar jag massor av apelsiner varje dag!

    SvaraRadera
  3. raccolto, zootabletter och söt lakrits. pronto/stef

    SvaraRadera
  4. Ledsen brudar men jag går på Stefs recept :-)

    SvaraRadera
  5. Godis-Kärlek-Godis-Kärlek-Godis-Kärlek-Godis-Kärlek-Och en ny cykel.

    SvaraRadera