tisdag 18 maj 2010

Tränad och klar - längtar till helgen då köksträdgården ska göras klar


Dagen spinpass genomfört - skitkul som vanligt - tack alla mina motionärer. Kommer hem och börjar genast blogga om växter. Helt sjukt.
Den här bloggen skulle ju handla om mina stora passioner; mat och träning. Men helt plötsligt handlar den bara om trädgård. Lovar snart ett gott recept. Men nu längtar vi till helgen så att den nya köksträdgården får bli klar. Jag skyller mitt nyvunna intresse på Pernilla Månsson Colt i Trädgårdsfredag som är så där lagom trädgårdsslarvig som jag är. Allt verkar så prydligt nu när den nya trädgården ska arrangeras - men vänta ni - lovar slarvighet i framtiden. Väntar nu på att den nya snygga Rudbeckia Green Wizzard och den svarta Sammetsirisen ska komma upp. Snygga blommor. Jag ska nog bara ha snygga blommor i min trädgård...och sånt man kan äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar