fredag 7 maj 2010

Och nu väntar vi på Postkodmiljonären


Härligt! Inlämningsuppgift 6 av 10 är inlämnad Berghs! Den 12 juni är det slut! Nu har jag lagt alla dagens måsten åt sidan och njuter av lugnet. Petter är på Fritidsgården, Simon står i duschen och jag ska hämta Alma på skoldiscot snart. Sen blir det Postkodmiljonären..och varför är det så kul helt plötsligt. Jo - min älskade ekonomiarbetskamrat är med! Räckte med att jag såg henne i studion i förra helgens program och pulsen rusade till nästan max. I kväll får vi se om det räcker hela vägen till stolen och miljonen. Heja Raija - heja Raija!

Om du stora pengar vinner
en flaska champange i halsen på mig och Annika försvinner
Du ska såklart vara med och dricka
och det är du som hostar upp champangepengarna ur din ficka

3 kommentarer:

  1. Hej Elke. Kul att du startat en blogg. Måste kolla in postkodmijonären ikväll och vi håller självklart tummarna för att Raija hamnar i heta stolen. Imorgon måste du besöka Willys och helst den i Norslund .. då kommer Per Morberg till butiken och signerar sin grillbok! Trevlig helg / Anna-Karin Calles

    SvaraRadera
  2. Ja! Nu håller vi på Raija! Hon verkar skärpt, så vi hoppas hon går långt i Postkodmiljonären!

    SvaraRadera
  3. Åh - min matidol Morberg! Hinner jag inte så måste du hälsa till mig att jag vill att han kommer hem till mig och lagar en middag! Elke

    SvaraRadera