torsdag 30 september 2010

I like NOT - kopiera andras bloggar - men en bild snor jag

Nu har jag dåligt kopieringssamvete men eftersom jag lidit av bloggtorka denna vecka och Stefan C är ett proffs så tar jag mig friheten att kopiera denna rätt roliga bild.
Vi tackade av Pär idag som slutar efter 21 år som VD. Jag har inte haft någon som varit min chef så länge som 8,5 år. Jag hade beställt PANG-tårtor från bästa Cari-Anna. Så när det skulle tas en bild på Pär och tårtorna så kastar sig naturligtvis 3 tjejer fram. Sötast var i alla fall lilla Thilde. Sög på hennes tår en stund. Tjejerna på KopparStaden tar snart över :-) I morgon är det en historisk dag för det kommunala bostadsföretaget. Yngsta VD´n genom tiderna gör sin entré och dessutom en tjej. Kul. Det finns fler spännande hemligheter - men dom berättar jag inte här och nu. Men det blir ett GALET spännande 2011. Let´s get a KICK!



3 kommentarer:

  1. like a copycat. en bild gör ju som du vet ingen sommar./stefan

    SvaraRadera
  2. Hallå! - här kommer energi att fortsätta skriva.
    puss från KICKI nää förlåt jag menar Ullis

    SvaraRadera
  3. Tryck igång det redan nu!! Är tokredo! Träffade din underbare son i K-kläder på Gruvan idag, va han är stor! Dyker förbi me lite godsaker till Frasse, jag hör av mig!

    SvaraRadera