onsdag 23 februari 2011

Trött



Jag är så trött - jag blir inte pigg. Min yrsel säger att jag borde vila mer men det gör jag inte och det får jag sota för. Känns som hjärnan bara vill "tilta av". Kanske man ska lyssan på doktorn och kroppen? Men det känns så himla sjåpigt. Min kära kollega tycker jag är dum som inte lyssnar på kroppen. Vi gav oss i alla fall på excel´s innersta värld med primära och sekundära axlar - som vi först inte hittade i det satans komplicerade programmet. Vi bröt ihop - kollegan åkte ner på golvet - jag satte fötterna ovanpå och drack lite kaffe för att lugna oss. Jag klappade i alla fall på´na ibland. Sen blev det nya tag och då funkade det. Så rådet är - om saker och ting inte fungerar som de ska - bryt ihop och gå vidare.
 

2 kommentarer:

  1. Du tog väl av sporrarna?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Darling,
    Det låter inte bra det där med yrsel och trötthet, att lyssna på kroppen är nog ingen dum idé...

    Skulle ni få ett excel problem igen kan jag tipsa om en källa till kunskap som jag haft stor glädje av.
    http://www.youtube.com/user/ExcelIsFun

    Stor Kram /Ullis

    SvaraRadera