lördag 9 april 2011

jag blev min egen minihjälte.

Satt nu på lördagmorgonen, tidigt, i min morgonrock och nybryggt kaffe. Tittar ut och ser solen skina så vackert trots hård blåst. Hmmm ska jag för första gången ta en morgonpromenad? Ska jag ta på mig löparkläderna ifall fötterna vill springa (ingen risk!!) På med löparkläderna, på med hörlurar och radio. Börjar power gå och efter 10 min börjar fötterna av sig själv springa. Och jag springer, och jag springer. Blir så till mig att jag mitt i steget fiskar upp mobilen och tar detta underbara foto i farten. Inser att när jag efter 40 min underbar löpning är i mål hemma precis när Melodikrysset börjar...kommer det någonsin att hända igen? Troligen inte....men idag var jag min egen hjälte.
Published with Blogger-droid v1.6.8

3 kommentarer:

  1. Wow...snyggt!
    /Åsa

    SvaraRadera
  2. Visst är det sådana där dagar som man önskar var de sämsta dagarna i ens liv. Hejja på med löpningen.

    /Karolina

    SvaraRadera