torsdag 7 april 2011

Save GLORIA - och "lätta på trycket"


Ett supergott vin är på väg ur Systembolaget Faluns sortiment. Men om många frågar efter det så blir det kvar. Så fråga efter det! och köp det. Gott, uppfriskande och prisvärt.

På mitt spinnpass idag, i ett tungt parti, så hör jag mig skrika "- BLIR DET TUNGT HÅLL I OCH LÄTTA BARA PÅ TRYCKET!!" Så 30 personer börjar samtidigt att fisa och det blir alldeles....
Nä skoja bara, dom fes inte men jag skrek det och jag menade motståndet. Efter passet så tänkte jag  att mina motionärer får höra mycket konstigt. Tydligen skrek jag också, VI SKA LÄGGA PÅ MER ÄN VAD VI EGENTLIGEN SKA GÖRA!!. Vad menade jag med det??

Ja ja - de kommer kanske tillbaka nästa vecka också.

Det är imponerande att jag har över 8000 besökare (dock ej unika besökare - tack och lov) på min ganska unga blogg. Några få lägger in kommentarer och jag är så nyfiken vilka fler som är här och tittar.

Du kan väl bara skriva nåt litet? Det vore himla trevligt.

Nu ska jag gå och duscha!



1 kommentar:

  1. Hej Elke A3 här. Jag läser din blogg.Du inspirerar mej med dina matinlägg :-)
    Ha en skön helg

    SvaraRadera