måndag 9 augusti 2010

Spontanmiddag

Fredagskvällen blev en härlig "familjemiddag" med Björneruds och Gorseth´s. Grillat och mycket vin och trevligt prat. En härlig start på helgen. Partandet fortsatte på lördagen hos Gorseth´s med en inledande fotbollsmatch som till min förbannelse vanns av det svarta laget. Jag och min lagkapten Gorseth (tatuerad på bild) tröstar oss dock med att jag gjorde första målet genom en tunnel på Leffe. Den lever jag länge på. Idag - går jag dock som en gammal tant eftersom träningsvärken är outhärdlig. Får avsluta dagen med en löptur. Nu är det dags för att göra höstterminens spinningpass. Har ni låttips på härliga träningslåtar - snälla - skriv ner dom här.


1 kommentar:

  1. http://open.spotify.com/user/pelenor/playlist/68kGaE3LJHum3CV3Ts8HAw

    Vet inte om det där funkar men det är min spinntipslista på spotify!

    SvaraRadera