torsdag 26 augusti 2010

Härligt - jag ska bli spinningledaruppföljare på Friskis i Falun


Har fått besked om att jag i höst ska utbildas till LedarUppFöljare (LUF) inom spinningen på Friskis i Falun. Skitkul att utvecklas ett steg till inom denna fantastiska förening. Att vara ledaruppföljare beskrivs som nedan av Friskis:

"Utveckla dina talanger
För att du som ledare och instruktör ska fortsätta hålla samma höga kvalitet görs uppföljningar varje år. En uppföljare tittar på ditt pass eller instruktion och ger feedback som hjälper dig att hela tiden utveckla dina förmågor.

Skitkul ska det bli!

1 kommentar:

  1. Haha, det låter som att ni har det jättebra! Det är bra om du lär mamma lite goda och nya maträtter, det är roligt med lite omväxling;) Och nästa gång hoppas jag verkligen att jag kan följa med! och hörrni, vi ser väl hur det blir det där med att gifta bort mig;) kram

    SvaraRadera