söndag 22 augusti 2010

VasaStafetten avklarad och Egyptenresan bokad!

Min premiär på VasaStafetten är avklarad. Jag hade en kort sträcka men jag var så galet premärnervös så efter 1 km fick jag spagettiben och sprang oerhört energislösande. Resten av sträckan var en plåga. Förutom det gjorde övriga 9 i KopparStaden-laget fantastiska prestationer. Nu är det bara att lägga upp träningen inför nästa år. Då jäklar!!

Nu är en underbar Egypten-resan bokad. Resan startar nån gång nästa år och på den firar vi makens 50-års dag! Nu är det bara att längta och spara!

2 kommentarer:

  1. Elke, du är ju min hjältinna som vägrade ge upp - trots att du ville hänga dig i skogen... och att sista biten upp till växling var lika lång och brant som alla andras nedförsbackar... såg ju dom på vägen upp :-)!

    SvaraRadera
  2. HAHA ja man måste ju vända det till nåt positivt. Vi hade ju skitkul! Hoppas det blir en tradition! Kram!

    SvaraRadera