onsdag 9 mars 2011

Cupcakeorgie, 50åring och vinst!


Jo han är världens bästa min man - på många saker - det mesta faktiskt. Men det finns några saker som han är ...hmmm ganska värdelös på. Det är att bli firad och uppmärksammad. Det ska inte vara nåt hit och det ska inte vara nåt dit. Han har med bestämdhet sagt att det ska inte firas nån 50 årsdag den 10 mars för vi ska ju åka till Grekland för pengarna i juni.

So far so good. Men det finns ju några som i alla fall vill fira för han har ju inte talat om rakt ut för alla att han inte vill firas. I 1 månads tid har jag frågat om inte vi åtminstone ska baka nåt ifall nån kommer. Nä -ingen kommer blir svaret.

Men i FÖRRGÅR då blev det fart i gubben. Då säger han. - Om det är nån som kommer i alla fall så vill jag att ni bakar Cup-cakes. Ah-ha!!! Med 2 dygns marginal vill han ha cup-cakes - en enkel liten skapelse  tror HAN!. Så det var bara att bedriva barnarbete och baka. Underbara - eller hur!!

Dessutom blev jag en av vinnarna av Linas-matkasse!! Jiiiippiii. Så nu får vi testa den gratis. Tack alla som röstat på mig! Typ 4 stycken.......



1 kommentar:

  1. Ser grymt gott ut. Grattis till matkassen också. Den skulle vi behöva.

    SvaraRadera