torsdag 31 mars 2011

Hatar ibland mobiltelefoner - och våren är på väg

Jag hade tagit en massa bra och roliga kort att blogga ut. Men de har bara försvunnit i min telefon. Man kan ju bli knäpp på tekniken. Den enda som kan vara glad är min chef - några var på henne i Underlandet.

En ny era på Friskis kan vara på gång. Styrelsearbete. Den 8 april är vi 3 som ska väljas in av medlemmarna. Kan bli en riktigt spännande tid med flera spännande utmaningar.

Laddar nu för lördagens bjudning. Har bjudit hit min kollega med man på mat. Listan är lång på ingredienser och jag hoppas kunna blogga på rätt bra med recept från .........

Nu har jag varit ledare på 6 spinningpass på 8 dagar så nu får det vilas ett tag från Spinningrummet. Kanske blir det några löprundor istället.

I morgon är det happy friday...skönt - våren är på väg - har man lovat.

I MORGON ska jag i alla fall skärpa mig.





1 kommentar: