fredag 9 april 2010

Äntligen fredag - efter en slitig vecka


Usch! Denna veckan har varit en hysterisk jobb och pluggvecka. Är inte nöjd med den tenta jag lämnat in idag. Förlåt magister Joakim!
Jag skulle kunna vara på mitt kontor dygnet runt. Och tjatat på min stackars gravida assistent har jag gjort hela veckan. Hon tycker säkert att det är skönt att vara mammaledig snart.
Nu ska jag packa ihop och gå lite tidigare (jobbade på min semesterdag i tisdag - inte bra). Ska åka med brorsan (äntligen kommer dom från Stockholm och hälsar på) och alla barnen till www.lager157.se och shoppa loss. Brorsan är sån där som hittar allt snyggt bland alla kläder - så jag ska bara gå bakom och ta ur hans kundvagn och ge till min man.

1 kommentar:

  1. Ha en underbar och vilsam helg du kloka, smarta, roliga människa!

    SvaraRadera