onsdag 4 maj 2011

Den ena tårtbiten i mitt liv har tagit över - i alla fall ett tag framöver

Ibland tar en bit i ens liv över hela det mentala. Just nu har mitt arbete tagit ett grabbatag om den energi jag har. Det är inte mycket över till familj, träning och annat kul. I morgon hoppas jag kunna släppa taget från mitt uppdrag ett tag och få en massa energi av spin-gänget på Friskis. Men så är det ibland. Det står inte på förrän vi ska åka till Kreta för vila.

Idag åt familjen torsk. Den såg fasligt god ut. Men eftersom jag är hyperallergisk mot bl. a fisk så fick jag vackert ta en bullens pilsnerkorv och titta på övriga familjen när dom mumsade och åt. Men jag är glad att det äntligen bjuds på fisk här hemma. Dock inget recept jag kan bjussa på.

Till helgen stundar 50-års kalas hos kära vännerna. Det ser vi fram emot.

Jag tror jag snart ska gå och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar