torsdag 5 maj 2011

AAArrgghhh - så står det i serietidningar


Om man är arg och det är jag inte. Men idag var jag riktigt riktigt frustrerad av att hjärnan stressas av allt möjligt. Jag längtade så mycket efter att få åka ner och köra skiten ur mitt spinninggäng. Och jag bröt mot att mitt pass ska vara ett BAS pass. I dag var det något annat. Jag fick ur mig alla saker som behövde komma ut. Och där sitter dom och trampar med - så lojalt. Jag tänker på alla som är där och har kapacitet att  cykla ett bas-pass. Dom vet inte vilken bedrift dom gjort när dom hängt med på en fullständig ledar-urladdning som det var idag. Dom var hjältar. När jag åkte därifrån var allting UNDERBART. Tack motionärer på Friskis för ni ger så mycket!

Nu ett glas rosé!

P.S
Snart är ni 10.000 som varit inne på denna blogg. Vilka är ni?!

1 kommentar: